• Binnen 1-2 werkdagen
  • V.a. €75,- gratis verzending
  • Achteraf betalen mogelijk

8.5Op basis van 550 reviews

    Suggesties


    Garantie & Klachten

    Garantie

    Het gebeurt zelden dat onze producten een fabrieksfout bevat, maar het kan (helaas) voorkomen. De producten zijn natuurlijk wel verzekerd tegen fabrieksfouten.
    Mocht het gebeuren dat een artikel een fabrieksfout bevat, dan kunt u contact opnemen met ons, zodat we gezamelijk een oplossing kunnen zoeken.

    Klachten

    Het kan helaas voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen met ons.

    Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Contactgegevens
    E: [email protected]
    T: 0181-508050
    Bereikbaar op ma t/m vrij van 10:00 t/m 16:00

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »